středa 2. ledna 2013

Východisko pro jeden problém z mnoha

Tak, dnes už se hlásím asi naposledy, ale jedno řešení problému zde mám. Ještě nevím, jak to udělám s povídkou Jiný svět, ale aspoň jsem si ujasnila Začátek konce. Vím, že mnoho čtenářů tato povídka neměla, možná byla moc dlouhá nebo tak... Ale přepisuju jí. Bude mít nový děj, jen něco zůstane stejné, včetně postav. Anotaci budu muset teprve vymyslet, dát všechno dohromady, ale jestli se tedy ptáte, co bude přibývat, tak první zdejší povídkou se stane Začátek konce.
Vaše Vicky

3 komentáře:

  1. Juhů - těším se! :D
    Na Death Vampire jsem se k tomu nikdy moc nedostala (málo času, nebo moje lenost, nejsem si jistá :D) ale určitě to bude zajímavé. Jsem celkem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bude fajn :D. Doufám, že se to tu časem pořádně rozhýbe, jelikož tvé povídky mám moc ráda...

    OdpovědětVymazat
  3. Víš klidně si to přečtu i jako předělaný, ráda porovnávám a teď někdy mám zase chuť si to na death-vampire přečíst až do konce:)

    OdpovědětVymazat